-
O nas Partner Systems sp. Z o.o. jako przedsiębiorstwo istnieje od 2000 r. Spółka specjalizuje się w produkcji urządzeń filtracyjnych przeznaczonych do uzdatniania wody w sytuacjach kryzysowych (klęsk żywiołowych, aktów terrorystycznych, przypadkowego lub celowego skażenia wody) oraz urządzeń do magazynowania wody pitnej w warunkach polowych.Czytaj dalej →
-
Sponsoring Zobacz komu i w jaki sposób pomagamy! PCK, fundacje, szkoły i sportowcy. Wierzymy, że dobro zawsze wraca do dobrych ludzi.Czytaj dalej →
-
Nagrody i wyróżnienia Sprawdź ile udało nam się osiągnąć, poznaje nasze wyniki! Certyfikaty, nagrody i wyróżnienia - poprzez swoją politykę jakości nie są nam obce!Czytaj dalej →
Polityka jakości
Sukces Partner Systems sp. z o.o. na rynku zależy od tego, jak nasi klienci postrzegają nasze wyroby i usługi w stosunku do ich potrzeb i oczekiwań.
Dlatego celem jakościowym naszej organizacji jest produkcja i dostarczanie wyrobów stalowych (w tym ze stali nierdzewnej) i aluminiowych o małych i średnich gabarytach oraz urządzeń do oczyszczania i magazynowania wody, które:
• spełniają potrzeby i oczekiwania klientów;
• są nowoczesne, niezawodne i bezpieczne;
• są wykonywane w oparciu o sprawdzone technologie oraz wysokiej jakości atestowane materiały;
• są wykonywane w nadzorowanych procesach;
• są konkurencyjne cenowo;
• są dostarczane w uzgodnionych terminach;
• są cały czas doskonalone.
Nasze cele jakościowe osiągamy przez:
• stosowanie, rozwijanie i ciągłe doskonalenie systemu jakości w oparciu o normę PN-EN ISO 9001:2009 oraz publikację AQAP 2110:2009;
• nawiązywanie i doskonalenie współpracy z dostawcami i klientami;
• systematyczne motywowanie, rozwijanie kwalifikacji i doświadczenia naszego personelu;
• zaangażowanie pracowników w trakcie wykonywania zadań;
• prowadzenie ciągłego doskonalenie procesów produkcyjnych i metod pracy poprzez wdrażanie nowych technologii oraz modernizację wyposażenia produkcyjnego;
• monitorowanie i analizowanie poziomu satysfakcji klientów.
Odpowiedzialność za jakość jest rozłożona na każdego pracownika poprzez celowy podział zadań i uprawnień.
Dyrektor jest odpowiedzialny za ustanowienie i kontynuowanie polityki jakości oraz przyjmuje zobowiązanie do tworzenia takich warunków, aby wszyscy pracownicy mogli się w pełni angażować się w osiąganie celów. To obejmuje również zapewnienie środków do realizacji polityki, w tym ustanowienie, rozwój i doskonalenie systemu jakości.