Дивитися відео і дізнатися Partner Systems
  • Post
    Про нас Partner Systems ТзОВ як підприємство існує з 2000 року. Ми спеціалізуємося у виробництві фільтрів, що мають за завдання очищувати воду в кризових ситуаціях (підчас стихійних лих, терористичних актів, випадкового або умисного зараження води) а також у виробництві знарядь, що дозволяють зберігати питну воду у польових умовах.
    Читати далі →
  • Post
    Благочинність Тут можна побачити кому і як ми допомагаємо! PCK, фонди, школи та спорт. Ми віримо, що добро завжди повертається до добрих людей.
    Читати далі →
  • Post
    Нагороди та відзнаки Тут можна побачити, скільки нам вдалося осягнути за цей час! Сертифікати, нагороди та відзнаки, які ми отримали завдяки нашій політиці якості.
    Читати далі →
Політика якості

Sukces PARTNER Systems sp. z o.o. na rynku zależy od tego, jak nasi klienci postrzegają nasze wyroby i usługi w stosunku do ich potrzeb i oczekiwań.

Dlatego celem jakościowym naszej organizacji jest produkcja i dostarczanie wyrobów stalowych (w tym ze stali nierdzewnej) i aluminiowych o małych i średnich gabarytach oraz urządzeń do oczyszczania i magazynowania wody, które:

• spełniają potrzeby i oczekiwania klientów;
• są nowoczesne, niezawodne i bezpieczne;
• są wykonywane w oparciu o sprawdzone technologie oraz wysokiej jakości atestowane materiały;
• są wykonywane w nadzorowanych procesach;
• są konkurencyjne cenowo;
• są dostarczane w uzgodnionych terminach;
• są cały czas doskonalone.

Nasze cele jakościowe osiągamy przez:

• stosowanie, rozwijanie i ciągłe doskonalenie systemu jakości w oparciu o normę PN-EN ISO 9001:2009 oraz publikację AQAP 2110:2009;
• nawiązywanie i doskonalenie współpracy z dostawcami i klientami;
• systematyczne motywowanie, rozwijanie kwalifikacji i doświadczenia naszego personelu;
• zaangażowanie pracowników w trakcie wykonywania zadań;
• prowadzenie ciągłego doskonalenie procesów produkcyjnych i metod pracy poprzez wdrażanie nowych technologii oraz modernizację wyposażenia produkcyjnego;
• monitorowanie i analizowanie poziomu satysfakcji klientów.

Odpowiedzialność za jakość jest rozłożona na każdego pracownika poprzez celowy podział zadań i uprawnień.

Dyrektor jest odpowiedzialny za ustanowienie i kontynuowanie polityki jakości oraz przyjmuje zobowiązanie do tworzenia takich warunków, aby wszyscy pracownicy mogli się w pełni angażować się w osiąganie celów. To obejmuje również zapewnienie środków do realizacji polityki, w tym ustanowienie, rozwój i doskonalenie systemu jakości.

2015 Partner Systems all rights reserved. www.partnersystems.pl